top of page

המאמרים שלנו

כאן נחלוק את הידע שלנו על עולם הטיפוח.

יש לנו עשרות שנות ניסיון, ידע ותובנות שיש לנו לחלוק איתכם.

טיפול בקעקוע חדש - המדריך שלי

עודכן: 19 בפבר׳

אגלה לכם סוד - נראות סופית של קעקוע לאחר ההחלמה תלויה לא רק במקעקע והעבודה שלו

המון פעמים אנשים שמתקעקעים גם לא פעם ראשונה לא יודעים באמת מה עליהם לעשות כדי שהקעקוע יחלים בצורה הטובה ביותר וישמר לאורך זמן רב.


כי גם אם המקעקע יעשה את העבודה שלו הכי טוב, אם לא תשמרו על הקעקוע ולא תמרחו אותו כמו שצריך במשחה, התוצאות לאחר ההחלמה יכולות לאכזב. ולכן ריכזתי עבורכם פה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לשמור על הקעקוע שלכם גם בזמן ההחלמה.



חשיפה לשמש - רובכם יודעים ששמש ישירה לא טובה גם לקעקועים שכבר החלימו, שלא נדבר על החדשים. אין לחשוף אותם לשמש ישירה עד להחלמה מלאה, וגם אז מומלץ להשתמש בקרם הגנה חזק באיזור של הקעקוע. דרך אגב, זה תקף גם לגבי מכונות שיזוף



נקיון - המון פעמים לא מייחסים מספיק חשיבות לנקיון של איזור הקעקוע - בין אם זה לפני או אחרי. בזמן ההחלמה חשוב מאד לשמור עליו נקי, לנקות כל פעם לפני ששמים משחה על האיזור, לשמור על הבגדים שנוגעים בו והמצעים במיטה נקיים ולא לשכוח שקעקוע הוא פצע פתוח לכל דבר.



גירודים וקילופים - כשהעור שלנו מתאחה לאחר מספר ימים/שבועות אחרי הקעקוע, ניתן יהיה להרגיש בגירודים עזים במקום ולראות קילופים של שכבת העור העליונה. זה קורה כחלק מתהליך ההחלמה, ומה נדרש מכם? לא לגרד ולא לעזור לו להתקלף, כי זה יכול לפגוע בשכבות הדיו ובעור שלכם.



שחיה ונופש - הרבה פעמים יוצא לי לראות אנשים עם קעקוע חדש אחרי מספר ימים הולכים לים או בריכות. הסיבה העיקרית ללמה לא לעשות את זה - קעקוע זה פצע. ואם בפצע רגיל לא באמת מעניין אותנו הנראות שלו לאחר ההחלמה, אז פה זה כל העניין. בריכות מעיינות ומקורות מים כאלה ואחרים יכולים לגרום לזיהום בקעקוע, קילוף ובעיות נוספות כאלה ואחרות, אז השתדלו להמנע מנופש במים לפחות ב3-4 השבועות הראשונים.



משחה - היום יש המון סוגים של משחות, מהמקצעויות ביותר עד למשחות כמו בפנטן פלוס, שבתכל׳ס לא באמת מיועדות לקעקועים. התיעעצו עם המקעקע שלכם, בחרו יחד איתו את המשחה המתאימה והשמעו בקפידה להוראות שלו לגבי אופן ותדירות המריחה - כי עד כמה שזה נראה שולי, המשחות באמת עוזרות להחלמה בצורה הטובה ביותר!

חשוב לשים לב שהמשחה בה אתם משתמשים הינה על בסיס Dexpanthenol



מקלחות - המון אנשים (ואני ביניהם) אוהבים מקלחות חמות וארוכות, אבל הקעקועים שלנו פחות. אם יש לכם קעקוע חדש המנעו ממקלחות ארוכות במים חמים, כי זה גורם לעור שלנו לדחות את הדיו ומקשה על ההחלמה של האיזור כנ״ל לגבי סאונות



טיפול בקעקוע

לסיכום - טיפול בקעקוע חדש חשוב על מנת שהתוצאה הסופית תצא כמו שרציתם: היו זהירים עם חשיפה לשמש, שמירה על נקיון, הימנעו מגירוד וקילוף העור, בחירת משחה מתאימה, והימנעות ממקלחות ארוכות ונופש במים בשלבי ההחלמה הראשונים.




235 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page